Yeni yılın ilk yazısıyla herkese merhaba~
Yılbaşı makyajım için aslında ayrı bir yazı yazmayı planlamıyordum, yazacak olsam zaten yılbaşından önce yazıp koyardım; ancak yılbaşında snapte resimleri paylaştıktan sonra (snapchat:beautyinmelody ~^^) birkaç kişiden beklenmedik bir şekilde detayları için istek gelince olabildiğince kısa bir şekilde paylaşalım dedim~
Genelde yılbaşında sürekli gözümün gittiği ve de her yıl hayır, bu yıl da olmaz başka bir renk kullan diye kendi kendime boşuna söylendiğim bir yılbaşı klasiğine verdim kendimi bu yıl yine. Normalde yaptığımdan daha koyu bir yılbaşı makyajı oldu aslında ama ne yalan söyleyeyim ben halimden memnundum, umarım sizin de hoşunuza gider~

