Herkese Merhaba!
Bugün oldukça şirin bir yazı var blogda ^^
Geçtiğimiz hafta Ankara'da Escisemblog ve Biraltibirsifir tarafından düzenlenen çok güzel bir etkinliğe katılma fırsatım oldu. Türkiye'ye döndüğümden beri katıldığım ilk etkinlik olduğundan ailenizin asosyali bendeniz resmen korka korka gittim ancak çok güzel insanlarla tanışıp güzel güzel sohbet edip döndüm ^^
Uyarmadı demeyin etkinlikten resimler, selfieler, sponsorların gönderdikleri derken biraz fazla bol resimli bir yazı oldu bu ^^
