Herkese Merhaba!
Bugün biraz daha farklı bir yazı var blogumda.
Bu hafta Kore'ye kısa bir seyahate çıkıyorum.
1 ay kadar kalıp geri döneceğim.
Dolayısıyla valiz hazırlarken makyaj çantamı sizlerle paylaşmak istedim ^^
Valiz toplamak zaten başlı başına bir işkence; ancak benim seyahatimin süresi hepten delirtti beni toplanırken. Yani minik tester'larla yetinecek kadar kısa 1 haftalık bir seyahat değil; ama full boy ürünleri taşıyacak kadar uzun da değil >_<
gel de delirme...
Oradan alışveriş yapıp da kullanmak istemiyorum aldıklarımı çünkü bitiremeyeceğimi biliyorum, yarı dolu şişe taşımak yerine alıp eve gelince kullanmayı tercih ederim...
Makyaj çantası hepten hepten bana saç yoldurdu; ancak cilt bakımı çantamdan oldukça memnunum.
Neyse çok uzatmadan bakalım bagaj hakkımdan ne kadarı cilt bakımına gitmiş ^^
Not: İlerleyen birkaç hafta içinde paylaşımlarım biraz düzensiz olabilir ^^'
Resimleri editlemeye ne kadar zamanım olacak bilmiyorum ama hazırda yazılarım var ^^
