Herkese Merhaba!
Genelde hep yılsonu favorileri derken arada kaynayan Aralık ayı favorilerini geçiştirmek istemediğimden Kasım ile birleştirerek rahat rahat bahsetmek isteidim. Kış mevsiminin ilk ayı olduğu, havanın, kullanılan ürünlerin, tercih edilen renklerin hepten değişmeye başladığı ay olduğu da hesaba katıldığında atlanacak bir ay değildi bence ^^
Umarım hoşunuza gider!

