Bugün blogda son 1-2 aydır denemekte olduğum ve de bir an önce bahsetmek istediğim bir ürün var:"HC Hair Care Tria Kolay Tarama Spreyi"
HC Hair care daha önceden bakım yağını denediğim;
ancak diğer ürünlerini henüz deneme fırsatımın olmadığı bir marka.Daha çok etkinlikler aracılığıyla tanıştığım, yavaş yavaş tanımaya başladığım ve de şimdiye kadar denediklerimden oldukça memnun olduğum bir marka açıkçası. 2'de 2'deyiz şu anda memnuniyet
terazisinde, diğer ürünlerini de merak etmeye başladım
açıkçası...
Hatırlayan var mı bilmiyorum ama, birkaç ay önce katıldığım bir etkinlikte (etkinliğin detayları için tıktık^^) elime geçen, ancak malumunuz bendeki kısacık saçlarla elimdeki Body Shop spreyinin bitmesi baya uzun sürünce, bir türlü test edemediğim bir ürün. Son 1-2 aydır düzenli olarak kullanmaya başlayabildim ve de açıkçası o kadar memnun kaldım ki hemen oturup burada bahsetmek istedim ^_^