temizleme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
temizleme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

22 Kasım 2016 Salı

Biten Ürünler & Çöpe Gidenler: '16 Sonbahar | Makyaj - Cilt Bakımı


Herkese Merhaba!

Sonbahar aylarında kullanıp birtirdiğim ürünlerden bahsettim biraz kanalda~
Biten ürünler yazıları/videolarını sevenlere duyrulur~



Ürünlerin listesi ve de daha yakından görmek için okumaya devam edin~

17 Nisan 2016 Pazar

Watsons Alışverişim | Yeni Rimmel/Garnier/Maybelline ürünleri~



Herkese Merhaba!

Genelde Watsons/Gratis indirimleri sonrasında aldıklarım için burada ayrı bir yazı yazmıyorum biliyorsunuz, instagram ya da snapchatte bahsetmek daha kolay geliyor açıkçası. Malum her ay indirim var, almayacak olsak bile girince elimiz dolu çıkıyoruz sürekli. Her seferinde ayrı bir yazı bana gereksiz geliyor çünkü çoğu zaman belirli ya da planlanmış bir alışveriş olmuyor~ 
Bu sefer indirim falan yoktu ama, neden oturup burada da paylaşma gereği hissettim peki? Valla ilk defa şunu şunu şunu alıcam diyerek girdim ve de onlarla çıktım mağazadan. Son zamanlarda yeni ürünler arka arkaya gelmeye başlamışken bu sefer hızlı davrandım, burada da paylaşalım dedim~

21 Mart 2015 Cumartesi

Cilt | İnnisfree Bija Anti-trouble Yüz Temizleme Köpüğü | Kore Cilt Bakımı


Yine merhaba!
Bugün sizlere yine bir Kore ürünüyle geldim.
Kore drugstore markalarının belki de cilt bakımı serileri en tapılası, en sevilesi, en popüleri olan İnnisfree’den bir temizleyici köpükten bahsedeceğim. 

Bija anti-trouble Facial Foam ^_^

Marka: İnnisfree
Seri: Bija anti-trouble serisi
Miktar: 150 ml
Uygun cilt tipi: karma, yağlı, sorunlu, akneli
Fiyat: mağazalarda 8.000won / internette 15 dolara kadar çıkabiliyor fiyatı
Türkiyede bulunabilirlik: Yok TT_TT
Diğer drugstore markalara nazaran daha nadir indirime giren İnnisfree’de 1+1 yazısının neden olduğu psikolojik baskıya dayanamayıp aldığım bir ürün bu temizleme köpüğü. 
Gönderdiğim kolilerden birinin içinde olan 1’i gümrükte kalıp benim elimde valizimde güvende olanı kalınca vicdan azabı azaldı ama... 
İşaret değil de ne yani bu?
Her neyse...