Bugün blogda son 1 aydır denemekte olduğum,
özellikle de karma>yağlı ciltlilerin ilgisini çekebilecek bir bakım yağı var.
özellikle de karma>yağlı ciltlilerin ilgisini çekebilecek bir bakım yağı var.
Evet yağ.
Biliyorum karma/yağlı ciltli olan çoğunuz yağ lafını duyunca köşe bucak kaçmak istiyorsunuz; ancak bakım yağlarını denemek isteyip de cilt yapılarına çok ağır geldiğini düşünenler bu yazıyı okumak isteyebilir...
Bugün sizlere bahsedeceğim ürün, bir Kore markası olan Tony Moly'nin,
hayatımda denediğim en hafif bakım yağı olduğunu söyleyebileceğim mükemmel bir ürünü.
hayatımda denediğim en hafif bakım yağı olduğunu söyleyebileceğim mükemmel bir ürünü.
Tony Moly Aquaporin Rich Watery Oil








