Herkese Merhaba!
Biraz acele ve de kısa bir yazı olacak ancak dayanamadım kullandım ve de yazmak istedim, kendime engel olamadım ^^
Kore'den döndüğümden ve de alışverişte yine ipin ucunu biraz kaçırdığımdan biraz bahsetmiştim yanılmıyorsam.
Aldıklarım hakkında tek tek yazı yazmam oldukça oldukça uzun zaman alacağından; şimdiden hangileri hakkında önce yazı yazacağıma karar vereceğime bu şekilde günün makyajı yazılarında yeni ürünlere yer vermek istedim ^^
Hem ben ürünleri denemiş olacağım bu şekilde;
hem de merak edenler için aldıklarımdan biraz bahsetmiş,
nasıl durduklarını gösterebilmiş olacağım ^^
Umarım hoşunuza gider!
Bugünün makyajı aslında benim klasik mi klasik neredeyse her gün yaptığım makyajın, kullanmak istediğim ürün var, al bu da benim bahanem versiyonu ^^

