Herkese Merhaba ^^
Söz verdiğim bir yazı var bugün blogda~
Bu yazımda incelediğim Flormar Comfort Zone serisinin far paletlerini biraz geç de olsa sonunda istediğim şekillerde kullanıp doğru düzgün yazabilme fırsatım oldu. İlk başta açıkçası yalnızca tek bir renk yüzünden baya ön yargılı yaklaştım diğer renklerin hepsine~ Kullandıkça ilk denediğim günlere kıyasla baya kanım ısındı aslında ama...
Denemeyenler, indirime girmelerini bekleyenler varsa umarım işinize yarar bu yazı ^^
Bu yazımda incelediğim Flormar Comfort Zone serisinin far paletlerini biraz geç de olsa sonunda istediğim şekillerde kullanıp doğru düzgün yazabilme fırsatım oldu. İlk başta açıkçası yalnızca tek bir renk yüzünden baya ön yargılı yaklaştım diğer renklerin hepsine~ Kullandıkça ilk denediğim günlere kıyasla baya kanım ısındı aslında ama...
Denemeyenler, indirime girmelerini bekleyenler varsa umarım işinize yarar bu yazı ^^

