Herkese Merhaba!
Bugün oldukça hızlı bir yazı var blogda~
Hasta olduğum dönemde yazısı yazılmamış o kadar ürün birikti ki elimde, özellikle de Limited Edition olan koleksiyon ürünlerine sıra gelene kadar çoğu tükeneceğinden, hangisini önce yazacağımdan emin olamadım açıkçası.
Bu nedenle genel bir alışveriş yazısı yapmakta karar kıldım.
Snapchatte sorduğumda ilk önce Velvetines kalemlerin serisinin yazısını istemişti çoğunluğunuz; bu nedenle onları bu yazıya eklemiyorum, ayrı yazıları hazır çünkü ^^
Ancak onun dışında son 2 ay içerisinde yaptığım MAC alışverişlerini tek bir yazıda toplamak istedim.
Daha detaylı incelememi istediğiniz, swatchla, görmek istiyoruz yüzünde dediğiniz bir ürün varsa burada, lütfen bu yazıya yorum bırakın, ona göre öncelik vermeye çalışırım ben de ^^
Her seferinde MAC koleksiyonlarından bıktım dememe rağmen her seferinde gidip alışveriş yapan da benim, biliyorum, ama... güzeller valla, tek bahanem bu gerçekten ^^













