Kasım ayı makyaj ve cilt bakımı favorilerimle blogdayım yine.
Bu ayki favorilerim arasında çok fazla ürün yok aslında önceki aylara kıyasla. Cilt bakım rutinimde çok hafif değişiklikler olsa da geçtiğimiz 2-3 aydır kullandığım cilt bakım rutinim hala devam ediyor. Makyajda da durum pek farklı değil, geçen ayın favorilerinde yer verdiğim (tıktık^^) Innisfree Mineral Melting Cushion sünger fondötenimi hala bitirmeye çalıştığımdan bu ayda yeni ürün denemediğim günlerde genelde onu kullanmaya çalıştım.
Makyaj alanında ufak bir tükürdüğünü yalama durumu var. Daha önceden renginden nefret edip yerden yere vurduğum ve elimi bile sürmem, yazısını bile yazmam dediğim bir kaş ürünü (bu yazıyı merak edenler tıktık^^) bu ayın favoriler listesinde. Yani... hayat. Yüzsüz yüzsüz geldim, kullandım bi de utanmadan favorilerime ekledim bu ürünü. Ben hala saçımı boyamasam elimi sürmezdim diyorum ama sonuç belli.. Neyse uzatmadan detaylara gelelim.


