Herkese Merhaba!
Bugün blogda sürekli araya başka ürünler girdiğinden bir türlü taslaklardan mezun edemediğim bir yazı var. Bu alışveriş yazısında (tıktık ^^) aslında bahsetmiştim alıp kullandığımdan, ondan beri instagramda, snapchatte hep kısa kısa inceledim ama bugüne kadar bir türlü blog programımda kendisine sıra gelememişti~
Wet n Wild megaglo Kontür Paletinden bahsediyorum ^^
Genelde Türkiyede var olan markalar bile yurt dışında yeni bir ürün çıkarttığında artık fazla umutlanmadan "2 yıl sonra falan gelir herhalde buraya da~" diyebiliyoruz en fazla. Kim tahmin ederdi ki Wet n Wild bu kadar hızlı çalışacak? Örnek almalı valla herkes onları (duy Maybelline duy!). Kathleen Lights bu paletten bahsedeli daha birkaç hafta olmadan bizim ülkemizde de satışa girdi, ve de hatta girer girmez indirime bile girdi.
Yani Wet n Wild'ın başımızın üstünde yeri var vallahi bütün bunlardan sonra.
Tebrik etmek lazım.

