Herkese merhaba!
Bugün oldukça kısa bir alışveriş yazısı var blogda ^_^
NYX belki de TR'ye doğru düzgün gelmesini oldukça uzun süre beklediğim, ancak gelme şeklini en başarılı bulduğum marka. Bunca marka arasında fiyatlarını en gerçeğe uygun tutan marka olmayı başardı bana sorarsanız; ki dürüst olalım, diğerlerine kıyasla alışverişe ciddi bir şekilde iten nedenlerden biri olma gücüne sahip bu gerçek.
Kısacası NYX'ten almak istediğim bir şey olduğunda hiç düşünmeden alıyorum valla~
Bu alışverişi yapalı aslında rahat 1-2 ay oldu sanırsam; ancak bir kısmını oturup deneme ya da hakkında yazma fırsatım hala olmadığından bir türlü sıra gelememişti~ Yanılmıyorsam internet siteleri ilk açıldığında yapmıştım bu alışverişi... Denemek istediğim ancak daha önceden Boyner standlarında bulunmadığından internet sitelerinin açılmasını beklediğim birkaç ürün vardı, umarım hoşunuza gider, size de bir fikir verir!
