Herkese Merhaba!
Bu ayın son 2 haftasını ne yazık ki bir viral göz enfeksiyonu ile geçirdiğimden bu ay hiçbir ürünü "favorim" oldu diyebilecek kadar fazla kullanamadım açıkçası~
O nedenle daha çok ten ve dudak makyajı odaklı olacak bu ayın favorileri~
O nedenle daha çok ten ve dudak makyajı odaklı olacak bu ayın favorileri~
Geçen ayın favorileri yazısında bahsetiğim cilt runtinim hala denenme aşamasında olduğundan o alanda da bir değişiklik olmadı~ Cilt bakım rutinimi merak edenler o Mart ayı favorilerine bir göz atabilir. Yalnızca 1-2 parça dışında makyaj odaklı olacak yani bu yazı ^^
Umarım hoşunuza gider~
Umarım hoşunuza gider~



























