Herkese Merhaba!
Bugün blogda tamamen baskı altında aldığım bir palet var. Vallahi almayacaktım bunu. @Makyajteleşı'na götürebilirsiniz bütün şikayetlerinizi.
Bildiğiniz gibi Sweet Peach paleti Amerika'da sınırlı sayıda satışa çıkıp anında tükendiği sıralarda, Chocolate Bon Bons paleti daha Türkiye Sephoralarında yeni satışa çıkmıştı. Onu alır almaz sweet peach paletinin haberleri çıkınca ben tabi direk yok artık diyerekten unutup gitmiştim bu paleti... Ta ki etrafımda alan herkes renklerine nasıl bayıldıklarını ballandıra ballandıra anlatana kadar. Resmen yeter artık diyerek merak edip alalım dedim... ve de ne yalan söyleyeyim yaz ayları boyunca da sadece bunu kullandım =/
İnceleme yazısı internette bolca vardır nasıl olsa diye bu blogda paylaşmamıştım açıkçası. Bon Bons paletinin incelemesini yaptıktan hemen sonra aynı markadan bir palet daha gelsin istemedim; ancak madem Too Faced bu paleti bu kadar sevildiği için yeniden üretime gidip geçtiğimiz hafta tekrar satışa sundu, oturup yazmadan olmaz dedim.
Eğer merak eden, ilgi duyan varsa belki bu yazıyı okuduktan sonra fikriniz değişir; belki de hepten gaza gelirsiniz... kim bilir? Yazı işinize yarasın yeter valla ^^



