Herkese Merhaba!
Bügün blogda oldukça kısa bir yazı olacak ama bahsetmeden geçmek istemedim gerçekten, aldığımdan beri beautyblender'ıma dokunmadım resmen bunları.
Hem şekil olarak bir önceki süngerlerinden farklı olmaları; hem mint renginde bir süngerleri olmaları; hem de yalnızca paketinde olmasına rağmen şirinliğini tüm gücüyle satın alma gücüne dönüştürmek için kullanması nedeniyle, bu süngerlere çoğu kişi karşı koyamadı zannedersem. Piyasaki çoğu süngerden daha başarılı olmasına rağmen inanılmaz uygun fiyatlı olmalarının etkisi de baya büyük tabi ki. Hakkında söyleyecek fazla bir şey yok, ama daha yakından bir bakış için okumaya devam edin ^^

