Herkese Merhaba!
Artık klişeleşmiş ya sene daha yeni başlamıştı 1 ay nereye gitti konuşmalarına girmeden,
direk Ocak ayı favorilerim,
en sık kullanılan ürünlerime geçiyorum ^^''
Her zamanki gibi daha önceden sık sık bahsettiğim, ya da düzenli olarak rutinimde yer alan ürünler yerine önceki ayda fazla kullanmayıp bu ay daha sık kullandığım ürünlere yer vereceğim. Bu ay farkında olmadan koyu dudak temasını takip ettmiş gib görünüyor. Biraz da kış bitmeden kullanmak istediğim kış renklerinden fırsat kaybolmadan hevesimi almak istedim zannedersem. Nitekim Ocak ayı boyunca ne kadar koyu mat renklerim varsa onları sömürdüm resmen...
İyi okumalar! Umarım size de birkaç makyaj ve bakım fikirleri verir bu mevsim için ^_^
