Herkese Merhaba!
Oldukça hızlı bir inceleme yazısı var bugün ^^
Vücut bakım ürünlerinde genelde o kadar sık ürün tüketiyorum ki ben hatırlayıp resimleyip yazısını yazana kadar ürünler bitmiş oluyor, unutulup gidiyor.
Fakat son birkaç haftadır severek kullanmaya başladığım ve de alışkanlık haline geldiğinden bitince hemen gidip yenilediğim bir ürün var ki, kısacık da olsa bahsetmeden geçemedim.
Haksızlık olur incelemezsem...
EN sık tükettiğim banyo ürünüm haline gelen bugünün ürünü;
The Body Shop Argan Yağı Serisi Duj Jeli ~
